Sat01202018

LAST_UPDATEMon, 31 Dec 2012 11pm

Foto Mesra Dengan Kekasih: Emma Maembong Jelaskan

.

Jika sebelum ini, dia dilabel sebagai 'minah propa' kerana membatalkan sesi fotografi yang diatur akhbar tempatan, kini nama pelakon baru Emma Maembong kembali menghangatkan atmosfera seni apabila beberapa keping gambar mesranya berpelukan dan berciuman  bersama kekasih mula bertebaran.

Emma atau nama penuhnya Fatimah Rohani Ismail enjelaskan kontroversi tersebut Emma membuat kenyataan pada media bahawa foto tersebut merupakan foto lamanya yang dirakamkan sekitar usianya 14 dan 15 tahun. Emma juga  akui ketika itu dia berkelakuan sebegitu disebabkan kejutan budaya.

"Saya akui gambar itu satu kesilapan dan saya anggap itu semua kisah silam saya. Gmbara tu semasa saya berusia 14 dan 15 tahun dan ketika tu saya culture shocked. Tapi saya bukanlah gadis sosial dan tidak pernah mengunjungi kelab malam. Saya hanya tahu, ingin pakai cantik-cantik dan pergi melepak dengan rakan-rakan.

"Namun, sejak usia 19 tahun, saya dah mula berubah. Saya tak pakai seksi-seksi lagi. Saya minta maaf jika ada pihak kurang senang dan tersinggung. Saya mohon agar perkara ini tidak dibangkitkan lagi," katanya.

Emma Maembong

Kesal dengan perbuatan pihak tidak bertanggungjawab yang cuba mencari jalan untuk menjatuhkan kredibilitinya sebagai pelakon baru, Emma tidak menyangka cabaran hidup sebagai anak seni mampu menitiskan air matanya.

Malah, Emma juga turut melahirkan rasa kecewa apabila ada segelintir pihak cuba memanipulasikan fakta dan keadaan. Bagaimanapun segala yang berlaku ini tidak mematahkan semangatnya untuk terus berlakon.

Pelakon yang bakal muncul dalam drama terbaru Rindu Rania ni nekad membuktikan yang dia mampu buat yang terbaik dan penonton boleh menilai bakatnya.


-mD







Template Design Joomla